هتل های استانبول
نوشته شده توسط : dellaram
 

هتل تاپکاپی اینتر استانبول

 

هتل تاپکاپی اینتر استانبول

این هتل چهار ستاره استانبول با ایستگاه قطار فقط صد متر فاصله داردو هتل دارای امکاناتی از قبیل حمام سنتی و ترکی،پارکینگ رایگان و بوفه صبحانه است.اتاق های هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی،سیستم تهویه،حمام شخصی،مجهز به لوازم بهداشتی و بالکن اختصاصی نیز هست.رستوران هتل انواع غذاهای ترکی اصیل را سرو می کند.هتل تا مسجد مهریماه استانبول  1 کیلومتر فاصله دارد.

 

 

مطالب مرتبط با تور استانبول:

 

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول 

 

 

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

این هتل پنج ستاره که در نزدیک میدان تقسیم و مجیدیک لی قرار گرفته است خدماتی از قبیل پارکینگ رایگان،اینترنت بی سیم رایگان،اتاق جلسه و کنفرانس و بسیاری امکانات دیگر را ارائه می دهد.همه ی اتاقها مجهز به تلویزیون با گیرنده ماهواره ،اینترنت،حمام مجهز و اتاقهای مبله شده است.هتل دارای دو رستوران و دو تریا است و یک قنادی است و صبحانه به صورت سلف سرویس سرو می شود.هتل گرند جواهر تا فرودگاه آتاتورک هجده دقیقه فاصله دارد.

 

 

مطالب مرتبط با تور استانبول:

 

هتل کرون پلازای استانبول

 

هتل کرون پلازای استانبول

این هتل زیبای 5 ستاره در منطقه ای تاریخی از شهر استانبول قرار گرفته است.هتل در محیطی عالی قرار دارد و به راحتی به مراکز تاریخی ،مساجد و بازار استانبول دسترسی دارد.ایستگاه تراموا در نزدیکی هتل قرار دارد و به راحتی به تمام نقاط شهر دسترسی دارید.رستوران لاله که در هتل است انواع غذاهای خارجی را سرو میکند و صبحانه به صورت سلف سرویس است.هتل دارای سالن بدنسازی،استخر و حمام مجهز است.

 

 

مطالب مرتبط با تور استانبول:

 

 

هتل شرایتون آتاکوی استانبول

 

هتل شرایتون آتاکوی استانبول

هتل 5 ستاره شرایتون که به فرودگاه آتاتورک نزدیک است و در منطقه ی آتاکوی مارینا واقع شده است دارای چشم انداز زیبای دریای مرمر است.همه اتاقها با معماری مدرن و مجهز طراحی شده اند.هتل دارای استخر آب گرم و سرپوشیده ،سونا،زمین تنیس،سالن بدنسازی ،خدمات ماساژ و اینترنت پر سرعت است.هتل دارای دو رستوران که انواع غذاهای بین المللی و بومی را سرو میکنند تریای هتل انواع نوشیدنی با چشم انداز زیبای دریای مرمر  ارائه میکند.هتل نزدیک مراکز تجاری کاروس و گالریا قرار دارد.و تا بنای تاریخی سلطان احمد ده دقیقه فاصله دارد.هتل دارای ترانسفر به مراکز گردهمایی نیز هست.

 

مطالب مرتبط با تور استانبول:

 

 

هتل سورملی استانبول

 

هتل سورملی استانبول

این هتل پنج ستاره که در مرکز تجاری و تفریحی استانبول واقع شده است و در مجاور تنگه بسفر استانبول و مرکز خرید مترو سیتی قرار دارد هتل به تمام راههای اصلی پیوسته است.و تمام اتاقها مجز می باشند.و رستوران هتل انواع غذهای ترکی و بین المللی را سرو میکند.

 

 

مطالب مرتبط با تور استانبول:

 

هتل ددمان استانبول

 

هتل ددمان استانبول

این هتل پنج ستاره در مرکز تجاری و اداری استانبول واقع شده است و به دلیل مجاور بودن با ایستگاه مترو به تمام نقاط شهر دسترسی راحت دارد.هتل دارای استخر سرپوشیده،سونا،جکوزی ،سالن بدنسازی است.

 

 

مطالب مرتبط با تور استانبول:

 

هتل تایتانیک بیزینس استانبول

 

هتل تایتانیک بیزینس استانبول

هتل پنج ستاره تایتانیک بیزینس که در قسمت آسیایی استانبول واقع شده است.اتاقهای هتل بسیار تمیز و راحت است و پرسنل هتل با کیفیت عالی از مسافران استقبال و پذیرایی میکنند.امکانهات رفاهی هتل از قبیل استخر روباز،ماساژ،سونا،مرکز سلامت و آبگرم،حمام ترکی،ایوان مخصوص آفتاب ،خدمات نگهداری از کودکان و اتاق بازیهای کامپیوتری است.هتل شامل صد و نود و دو اتاق است .در هتل یک صرافی ،اتاق جلسه ی مجهز و چندین فروشگاه وجود دارد.هتل استانبول دارای باغ است که میتوانید به استراحت بپردازید  و امکانات ورزشی مانند بیلیارد،پینگ پنگ و اسکواش دارد.

 

 

مطالب مرتبط با تور استانبول:

 

هتل گلدن ایج 1 استانبول 

 

هتل گلدن ایج 1 استانبول

این هتل چهار ستاره در چند قدمی میدان تقسیم واقع شده است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل حمام،سونا،ماساژ درمانی،استخر روباز،تریا در بالکن هتل که چشم انداز زیبای شهر نمایان است.رستوران موجود در هتل انواع غذاهای سنتی را ارائه میکند.اتاقها دارای سیستم تهویه و مینی بار است.هتل تا پاساژ تاریخی گیاه و گل و موزه پرا فقط بیست دقیقه فاصله دارد.هتل از مسجد سلطان احمد هشت کیلومتر نیز فاصله دارد.

 

 

مطالب مرتبط با تور استانبول:

 

هتل آل سیزن استانبول

 

هتل آل سیزن استانبول

هتل 4 ستاره آل سیزن که در محیطی عالی استانبول قرار گرفته است و به میدان تقسیم،فرودگاه آتاتورک،بازار بزرگ،مسجدهای سلطان احمد و سلیمانیه و موزه تاپکاپی استانبول نزدیک است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل رستوران ،اینترنت رایگان و خدمات کرایه اتومبیل است.

 

 

مطالب مرتبط با تور استانبول:

 





:: برچسب‌ها: قیمت تور استانبول تور لحظه آخری ترکیه تور استانبول تابستان 93 تور استانبول تیر 93 تور استانبول تعطیلات تابستان 93 تور استانبول ماه رمضان 93 تور استانبول عید فطر 93 تور استانبول مرداد 93 تور استانبول تعطیلات مرداد 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: